Wśród Klientów, którzy nam zaufali są zarówno wielkie międzynarodowe koncerny jak i mniejsze polskie firmy.  Lista wszystkich firm, które skorzystały z naszej pomocy byłaby bardzo długa, dlatego...
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem naszego konsultanta na temat skutecznego wykorzystania, employer brandingu dla MŚP, który został opublikowany na łamach portalu Marketing & Biznes. Aby...
Kompleksowe badania w kilku obszarach po stronie respondenta zajmują od kilku do kilkunastu minut dla każdego obszaru.
Dedal Konsulting wspiera rozwój liderów w PESA S.A.

Historia Dedal Consulting

Firmy powstają z potrzeb klientów oraz marzeń i pasji ich założycieli.

Takie były także początki Dedal Consulting. W 1999 roku powstała Firma Konsultingowa Jacek Olkowski a podstawą jej sukcesu stała się pasja i determinacja jej założyciela. W początkowym okresie istnienia firma koncentrowała się na wspieraniu procesów szkoleniowo-rozwojowych, zarządzaniu zmianą i interim management oraz projektach sprzedażowych. W 2004 roku w wyniku dynamicznego wzrostu liczby klientów i dołączeniu partnera Piotra Januchowskiego powstała spółka Dedal Konsulting. W naturalny sposób kontynuowała działalność w obszarze doradztwa i szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zmianą i sprzedaży a także rozszerzyła swoją działalność o treningi umiejętności interpersonalnych, obsługi klienta oraz zarządzania projektami i szeroko rozumianej komunikacji w organizacji. Od 2017 roku działamy jako Dedal Consulting Ltd z siedzibą w Londynie.
Podstawą naszego sukcesu są niewątpliwie nasi Klienci i korzyści jakie osiągają ze współpracy z nami, które budują długofalowe relacje biznesowe. Ich zadowolenie jest wynikiem profesjonalizmu, wiedzy i zaangażowania konsultantów, trenerów oraz pracowników obsługi klienta naszej firmy.
Pozytywne referencje od firm z wielu branż, m.in. przemysłowej, finansowej, FMCG, usługowej sektora B2B czy IT, a także ciągłe doskonalenie naszych kadr stały się sprawnym motorem napędzającym dalszy rozwój Dedal Consulting.
Jednak nie poprzestajemy na tym i stale doskonalimy naszą ofertę oraz poziom usług, aby przekraczać oczekiwania klientów i ustalać nowe standardy na rynku.
W naszych projektach rozwojowych normą jest szczegółowe badanie potrzeb szkoleniowych i badanie efektywności szkoleń wg. modelu Kirckpatricka do drugiego poziomu (według odrębnych ustaleń także do tzw. poziomu 5 czyli ROI - obliczenie wskaźnika zwrotu z inwestycji).
W usługach doradczych opracowujemy unikalne, autorskie rozwiązania oparte na najnowszej wiedzy z dziedzin zarządzania strategicznego i operacyjnego, psychologii biznesu, prawa pracy czy metodyki projektowej. Nasi konsultanci wspierają organizacje klientów nie tylko w obszarze „wymyślenia” rozwiązania ich problemu , ale także na etapie jego wdrożenia i oceny rezultatów. Nie boimy się żadnych wyzwań, lecz nie udajemy, że znamy się na wszystkim. Jeśli zagadnienie nie znajduje się w obszarze naszych kompetencji (np. specjalistyczne, techniczne zagadnienia kontroli procesów produkcyjnych), staramy się pomóc w znalezieniu odpowiednich specjalistów na rynku i pozyskać ich do współpracy z klientem, także jako niezależnych doradców. Naszą dewizą jest, aby nigdy nie zostawiać Państwa bez pomocy.