Wśród Klientów, którzy nam zaufali są zarówno wielkie międzynarodowe koncerny jak i mniejsze polskie firmy.  Lista wszystkich firm, które skorzystały z naszej pomocy byłaby bardzo długa, dlatego...
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem naszego konsultanta na temat skutecznego wykorzystania, employer brandingu dla MŚP, który został opublikowany na łamach portalu Marketing & Biznes. Aby...
Kompleksowe badania w kilku obszarach po stronie respondenta zajmują od kilku do kilkunastu minut dla każdego obszaru.
Dedal Konsulting wspiera rozwój liderów w PESA S.A.

Nowe narzędzia diagnostyczne

Kompleksowe badania w kilku obszarach po stronie respondenta zajmują od kilku do kilkunastu minut dla każdego obszaru.

Eksperci Dedal Konsulting opracowali nowe narzędzia diagnostyczne do badania poziomu wiedzy, postaw i opinii zespołów pracowniczych. Badania realizowane są metodą on-line i obecnie wdrożone są narzędzia do badania obszarów związanych z jakością i efektywnością obsługi klienta, sprzedaży, komunikacji w organizacji i zarządzania zespołami. W przygotowaniu narzędzia badawcze w obszarze zarządzania projektami i efektywności organizacyjnej. Badanie może być realizowane w dowolnym czasie a jedynym ograniczeniem jest to, że z jednego adresu IP można tylko raz skorzystać z narzędzia.

Wyniki badań realizowanych dla naszych klientów dostarczyły unikalnej wiedzy w szybki i maksymalnie obiektywny sposób. Zależnie od potrzeb i celu badania respondenci mogą pozostawać anonimowi, lub być identyfikowalni na poziomie grupy (np. specjaliści, menedżerowie, prac. określonego działu), lub indywidualnie jako konkretne osoby. Wyniki badań są agregowane i analizowane półautoamtycznie, gdyż zawsze konieczna jest ocena i nadzór konsultanta będącego ekspertem z danej dziedziny. Pozwala to zapewnić, że wyniki są porównywalne i właściwie interpretowane oraz uniknąć pomyłek technicznych "bezmyślnej maszyny" jaką jest najlepszy nawet komputer.
Nowe narzędzia są już stosowane z powodzeniem do badania potrzeb rozwojowych organizacji, grup pracowniczych i opinii oraz postaw respondentów.

Obecnie stale poszerzamy zakres realizowanych badań i wprowadziliśmy badanie klimatu organizacyjnego w trakcie zmiany oraz badanie wartości z obszaru CRM dla m.in targetowania klientów.