W tej sekcji dowiesz się więcej o Dedal Consulting.
Wśród Klientów, którzy nam zaufali są zarówno wielkie międzynarodowe koncerny jak i mniejsze polskie firmy.  Lista wszystkich firm, które skorzystały z naszej pomocy byłaby bardzo długa, dlatego...
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem naszego konsultanta na temat skutecznego wykorzystania, employer brandingu dla MŚP, który został opublikowany na łamach portalu Marketing & Biznes. Aby...
Kompleksowe badania w kilku obszarach po stronie respondenta zajmują od kilku do kilkunastu minut dla każdego obszaru.

Negocjacje w sprzedaży

Każdy klient jest inny, to samo dotyczy branży czy sytuacji, w jakiej znajduje się firma, z którą prowadzimy pertraktacje. Poznaj najlepsze style i metody prowadzenia rozmów i dowiedz się, jak powinny wyglądać dobre negocjacje, dzięki którym po wygranej stronie znajdą się wszyscy ich uczestnicy.

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie:

- Pogłębienie wiedzy na temat stylów i metod prowadzenia negocjacji,

- Nabycie umiejętności rozpoznawania potrzeb partnera negocjacji,

- Poznanie zasad profesjonalnego przygotowania się do negocjacji,

- Podkreślenie znaczenia budowania długotrwałych relacji z partnerem negocjacji,

- Pogłębienie wiedzy na temat zasad „ustępowania”,

- Podkreślenie znaczenia końcowego etapu negocjacji.

Ramowy zakres szkolenia:

Negocjacje - wprowadzenie

- Podstawowe strategie negocjacyjne.
- Negocjacje z pozycji siły.
- Negocjacje wokół problemu.
- Sprzedaż, a negocjacje.
- Czy zawsze trzeba negocjować?

Etap przygotowania:

- Analiza potrzeb własnych i partnera negocjacji.
- Analiza konkurencji i doprecyzowanie alternatywnych rozwiązań.
- Za i przeciw - czyli przygotuj argumenty i kontrargumenty.
- Sztuka handlowania ustępstwami.

Proces negocjacji:

- Etapy procesu negocjacyjnego.
- Nawiązanie pierwszego kontaktu.
- Inicjatywa i kierowanie rozmową.
- Poprawne zrozumienie interesów partnera.
- Poszukiwanie rozwiązań satysfakcjonujących obie strony.

Korzystny rezultat jako cel:

- Każdy wygrywa czyli strategia "win - win".
- Partner, nie wróg, czyli podstawa długotrwałych relacji.
- Stosowanie obiektywnych kryteriów.
- Konstruktywny klimat rozmów.

Etap finalizacji:

- Sztuka targowania się czyli wykorzystaj to co znasz.
- Sposoby uniknięcia fiaska.
- Sposoby na przełamanie impasu.
- Zakończ ze smakiem, wisienka na torcie.