W tej sekcji dowiesz się więcej o Dedal Consulting.
Wśród Klientów, którzy nam zaufali są zarówno wielkie międzynarodowe koncerny jak i mniejsze polskie firmy.  Lista wszystkich firm, które skorzystały z naszej pomocy byłaby bardzo długa, dlatego...
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem naszego konsultanta na temat skutecznego wykorzystania, employer brandingu dla MŚP, który został opublikowany na łamach portalu Marketing & Biznes. Aby...
Kompleksowe badania w kilku obszarach po stronie respondenta zajmują od kilku do kilkunastu minut dla każdego obszaru.

Profesjonalny handlowiec i jego wizerunek

Dobry handlowiec powinien szczycić się odpowiednio zbudowanym wizerunkiem, który będzie pomagał mu w skutecznym przeprowadzaniu procesu sprzedaży. Wizerunek handlowca przekładał się będzie na to, jak postrzegany będzie oferowany produkt, usługa, a także firma. Szkolenie „Profesjonalny handlowiec i jego wizerunek” pomoże Ci ukształtować postawę i nastawienie, skutecznego zadawania pytań, a także radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży.

Cele szkolenia:

- Zdefiniowanie wizerunku profesjonalnego handlowca,

- Kształtowanie skutecznej postawy i odpowiedniego nastawienia,

- Doskonalenie wizerunku i skuteczności działania poprzez pracę z ciałem, gestykulacją, postawą i mimiką,

- Wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru.

1. Spotkanie z klientem - podstawy wizyty handlowej.

2. To, co sprzedajesz - Twoja usługa, produkt.

3. Negocjacje.

4. Pozyskiwanie klienta.