W tej sekcji dowiesz się więcej o Dedal Consulting.
Wśród Klientów, którzy nam zaufali są zarówno wielkie międzynarodowe koncerny jak i mniejsze polskie firmy.  Lista wszystkich firm, które skorzystały z naszej pomocy byłaby bardzo długa, dlatego...
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem naszego konsultanta na temat skutecznego wykorzystania, employer brandingu dla MŚP, który został opublikowany na łamach portalu Marketing & Biznes. Aby...
Kompleksowe badania w kilku obszarach po stronie respondenta zajmują od kilku do kilkunastu minut dla każdego obszaru.

Telefoniczna obsługa Klienta

Obłsuga klienta w dzisiejszych coraz rzadziej ma miejsce w biurze czy gabinecie. Klient wybiera drogę najbardziej dla niego wygodną. Stąd warto przygotować załogę do profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon poprzez przepracowanie najczęściej spotykanych i najtrudniejszych sytuacjach.

Celem szkolenia jest:

- Podniesienie jakości obsługi klienta zarówno przez telefon i w kontakcie zdalnym (e-mail, Internet itp.) oraz bezpośrednim,

- Wypracowanie wzorców komunikacji z klientami z nastawieniem na budowanie relacji biznesowych,

- Przećwiczenie sposobów radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach telefonicznych.

Ramowy zakres szkolenia:

1. Co jest dla mnie łatwe a co trudne w obsłudze klienta/ sprzedaży?

2. Jaki powinien być profesjonalny pracownik Obsługi Klienta?

3. Ogólne zasady prowadzenia rozmów telefonicznych.

4. Głos - jak słychać przez telefon? Poszczególne elementy głosu.

5. Rozmowa handlowa.

6. Rozmowy z klientami w praktyce - uczestnicy przeprowadzają nagrywane rozmowy  koncentrując się na zasadach dobrej komunikacji.

7. Reklamacje i sprawy trudne- jak radzić sobie z trudnymi sprawami.