W tej sekcji dowiesz się więcej o Dedal Consulting.
Wśród Klientów, którzy nam zaufali są zarówno wielkie międzynarodowe koncerny jak i mniejsze polskie firmy.  Lista wszystkich firm, które skorzystały z naszej pomocy byłaby bardzo długa, dlatego...
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem naszego konsultanta na temat skutecznego wykorzystania, employer brandingu dla MŚP, który został opublikowany na łamach portalu Marketing & Biznes. Aby...
Kompleksowe badania w kilku obszarach po stronie respondenta zajmują od kilku do kilkunastu minut dla każdego obszaru.

Zaawansowane negocjacje z kluczowymi klientami

Kluczowi klienci, to Ci, którzy dostarczają firmie najwięcej przychodów, a jednocześnie ci, o których dbać trzeba najbardziej. Jak sprawić, by współpraca z kluczowymi klientami trwała jak najdłużej? Jakie zagrywki są przez nich najczęściej wykorzystywane?

Celem szkolenia jest:

Wytrenowanie praktycznych umiejętności negocjacyjnych oraz zrozumienie procesu i technik negocjacji. Uczestnicy poznają negocjacje „od kuchni” co da im możliwość zrozumienia negocjacji jako procesu i techniki osiągania celów. Praktyczne ćwiczenie umiejętności pozwoli skutecznie reagować na negocjacyjne gry a poznanie osobowości klientów umożliwi obranie właściwej strategii negocjacji.

Ramowy zakres szkolenia:

1. Przygotowanie do negocjacji.

2. Specyfika kolejnych etapów negocjacji.

3. Rozpoznawanie kluczowych interesów klienta we współpracy.

4. Diagnoza typu osobowości klienta – podświadome mechanizmy decyzyjne (typologia w oparciu o NPL).

5. Manipulacje Klientów (diagnoza chwytów negocjacyjnych).

6. Asertywność handlowa – sposoby obrony przed presją, krytyką, oceną.

7. Diagnoza indywidualnego obszaru największej podatności na manipulację.

8. Najczęściej stosowane gry i zagrywki negocjacyjne.

9. Przekraczanie osobistych ograniczeń w stosowaniu narzędzi negocjacyjnych.

10. Targowanie – sztuka czynienia ustępstw.

Czas realizacji: 2 dni.