Wśród Klientów, którzy nam zaufali są zarówno wielkie międzynarodowe koncerny jak i mniejsze polskie firmy.  Lista wszystkich firm, które skorzystały z naszej pomocy byłaby bardzo długa, dlatego...
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem naszego konsultanta na temat skutecznego wykorzystania, employer brandingu dla MŚP, który został opublikowany na łamach portalu Marketing & Biznes. Aby...
Kompleksowe badania w kilku obszarach po stronie respondenta zajmują od kilku do kilkunastu minut dla każdego obszaru.
Dedal Konsulting wspiera rozwój liderów w PESA S.A.

Profesjonalna Obsługa Klienta w Kuehne+Nagel

Szkolenia i badanie Mystery Shopper.

W 2011 roku w firmie Kuehne+Nagel postanowiono udoskonalić system obsługi klienta i poproszono Dedal Konsulting o pomoc w zakresie realizacji szkoleń dla pracowników bezpośredniego kontaktu z klientem oraz badania poziomu jakości obsługi.

Zaproponowane rozwiązanie w postaci cyklu warsztatów wraz z badaniem typu Mystery Shopper (Tajemniczy Klient ) zostało zrealizowane w okresie od października 2011 do stycznia 2012. W zakresie naszych działań oprócz warsztatów i badania przeprowadzonego we wszystkich oddziałach firmy w Polsce znalazły się usługi doradcze, dzięki którym powstał nowy standard obowiązujący pracowników obsługujących klientów, handlowców i kadrę kierowniczą a w obszarze systemu komunikacji oraz procesu ofertowania, rozpatrywania reklamacji i interwencji objął całą organizację.

Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom efektywność kontaktów z klientami i ich skuteczność wzrosła podobnie jak świadomość uczestników warsztatów w zakresie ich odpowiedzialności oraz wpływu na zadowolenie klientów oraz wyniki firmy. Rezultaty te pozwoliły firmie na dalszy stabilny wzrost na polskim rynku pomimo narastającego kryzysu ekonomicznego.