W tej sekcji dowiesz się więcej o Dedal Consulting.
Wśród Klientów, którzy nam zaufali są zarówno wielkie międzynarodowe koncerny jak i mniejsze polskie firmy.  Lista wszystkich firm, które skorzystały z naszej pomocy byłaby bardzo długa, dlatego...
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem naszego konsultanta na temat skutecznego wykorzystania, employer brandingu dla MŚP, który został opublikowany na łamach portalu Marketing & Biznes. Aby...
Kompleksowe badania w kilku obszarach po stronie respondenta zajmują od kilku do kilkunastu minut dla każdego obszaru.

Komunikacja w zespole

Dobrze komunikujący się zespół jest ogromnym atutem każdej firmy. Prawidłowa i harmonijna współpraca nie tylko w zespole, ale i między teamami jest warunkiem koniecznym dla skutecznej realizacji projektów. Jak osiągnąć taki stan? Czym jest feedback?

Celami szkolenia są:

- Rozwijanie umiejętności komunikowania się w relacjach przełożony- podwładny oraz pomiędzy współpracownikami,
- Rozwijanie umiejętności współpracy w oparciu o prawidłową komunikację,
- Doskonalenie narzędzi do udzielania informacji zwrotnej.

Ramowy zakres szkolenia:

1. Umiejętności komunikacji zespołowej.
2. Marka zespołu.
3. Moja osobista marka.
4. Auto diagnoza – przeprowadzenie i analiza gry symulacyjnej (nagranie video). 
5. Feedback, czyli asertywna informacja zwrotna.
6. Proces komunikacji - planowanie wzorcowego procesu.
7. Wpływ komunikacji na pracę zespołową.
8. Ćwiczenie zastosowania nabytych umiejętności i analiza (nagranie video).
9. Udzielanie informacji zwrotnej – odgrywanie ról + analiza.
10. Powtórzenie najważniejszych wiadomości.
11. Zaplanowanie zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w środowisku pracy – plany indywidualne.