W tej sekcji dowiesz się więcej o Dedal Consulting.
Wśród Klientów, którzy nam zaufali są zarówno wielkie międzynarodowe koncerny jak i mniejsze polskie firmy.  Lista wszystkich firm, które skorzystały z naszej pomocy byłaby bardzo długa, dlatego...
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem naszego konsultanta na temat skutecznego wykorzystania, employer brandingu dla MŚP, który został opublikowany na łamach portalu Marketing & Biznes. Aby...
Kompleksowe badania w kilku obszarach po stronie respondenta zajmują od kilku do kilkunastu minut dla każdego obszaru.

Nowoczesne techniki sprzedaży i podstawy wizyty handlowej

Dale Carnegie powiedział, że sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których ty znasz. Ważne jest, kto chce poznać ciebie. Dzięki szkoleniu sprawisz, że klient będzie chciał poznać Ciebie, twoją firmę, a zwłaszcza produkt, który oferujesz! Nauczysz się także definiować potrzeby Klienta, a gdy już je poznasz, wybierzesz najskuteczniejszy sposób, by nawiązać z nim transakcję!

Cele szkolenia:

- Rozwijanie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta,
- Rozwijanie  wiedzy na temat efektywnego realizowania procesu sprzedaży,
- Nabycie umiejętności kreowania relacji interpersonalnych oraz handlowych z klientami,
- Nabycie umiejętności zamykania sprzedaży,
- Zdobycie umiejętności reagowania na zastrzeżenia,
- Zdobycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

Uczestnicy nabędą wiedzę oraz umiejętności w zakresie:

-Tworzenia wizerunku profesjonalnego handlowca,
-Przygotowania i przeprowadzenia wizyty( rozmowy) handlowej,
-Wykrycia potrzeb klienta i dopasowania do nich rozwiązania,
-Budowania pozytywnych relacji z klientem,
-Radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta,
-Skutecznego „zamykania” sprzedaży.

Zakres tematyczny szkolenia:

- Profesjonalny Handlowiec i jego wizerunek.
- Zdefiniowanie wizerunku profesjonalnego handlowca.
- Kształtowanie skutecznej postawy i odpowiedniego nastawienia.
- Doskonalenie wizerunku i skuteczności działania poprzez pracę z ciałem, gestykulacją, postawą i mimiką.
- Wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru.

Spotkanie z Klientem – Podstawy Wizyty Handlowej

- Etapy wizyty handlowej - krok po kroku, droga prowadząca do skutecznej sprzedaży.
- Sztuka nawiązywanie kontaktu – w rozmowie telefonicznej i podczas spotkania.
- Efektywne badanie potrzeb klienta – profesjonalne doradztwo i dbałość o interesy klienta kluczem do długotrwałej współpracy.
-Sztuka zadawania pytań i aktywnego słuchania jako skuteczne narzędzia prowadzenia rozmowy handlowej (ćwiczenie technik wykorzystujących sekwencję pytań oraz parafrazę).
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży (diagnoza zarzutów klienta, rozróżnianie obiekcji rzeczywistych od pozornych, uprzedzanie oraz odpieranie obiekcji i zastrzeżeń klienta, rozpoznawanie i radzenie sobie z manipulacjami klientów).

Zamykanie sprzedaży - techniki finalizacji transakcji, działania posprzedażowe

- To, co sprzedajesz - Twój Produkt / Usługa.
- Prezentowanie towaru lub usługi.
- Umiejętność argumentowania - logiczne i emocjonalne przedstawianie korzyści związanych z usługą / produktem.
- Odpowiadanie na pytania i radzenie sobie z zastrzeżeniami.