W tej sekcji dowiesz się więcej o Dedal Consulting.
Wśród Klientów, którzy nam zaufali są zarówno wielkie międzynarodowe koncerny jak i mniejsze polskie firmy.  Lista wszystkich firm, które skorzystały z naszej pomocy byłaby bardzo długa, dlatego...
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem naszego konsultanta na temat skutecznego wykorzystania, employer brandingu dla MŚP, który został opublikowany na łamach portalu Marketing & Biznes. Aby...
Kompleksowe badania w kilku obszarach po stronie respondenta zajmują od kilku do kilkunastu minut dla każdego obszaru.

Realizacje

Profesjonalna Obsługa Klienta w Kuehne+Nagel

Szkolenia i badanie Mystery Shopper.

W 2011 roku w firmie Kuehne+Nagel postanowiono udoskonalić system obsługi klienta i poproszono Dedal Konsulting o pomoc w zakresie realizacji szkoleń dla pracowników bezpośredniego kontaktu z klientem oraz badania poziomu jakości obsługi.

Zaproponowane rozwiązanie w postaci cyklu warsztatów wraz z badaniem typu Mystery Shopper (Tajemniczy Klient ) zostało zrealizowane w okresie od października 2011 do stycznia 2012. W zakresie naszych działań oprócz warsztatów i badania przeprowadzonego we wszystkich oddziałach firmy w Polsce znalazły się usługi doradcze, dzięki którym powstał nowy standard obowiązujący pracowników obsługujących klientów, handlowców i kadrę kierowniczą a w obszarze systemu komunikacji oraz procesu ofertowania, rozpatrywania reklamacji i interwencji objął całą organizację.

Audyt i konsulting we Flair Poland

Audyt procesów rekrutacyjnych i szkolenia zawodowe.

Leadership w PESA S.A.

Dedal Konsulting wspiera rozwój liderów w PESA S.A.

Zarządzanie zmianą - case study

Sytuacja wyjściowa
Nasz klient, firma produkcyjna zatrudniająca ok. 300 osób stanęła w obliczu koniecznej
reorganizacji produkcji w związku z potrzebą uruchomienia dodatkowych mocy
produkcyjnych oraz usprawnienia zarządzania zespołami produkcyjnymi.
Zdecydowana większość odbiorców produkcji naszego klienta znajduje się poza
granicami Polski (90 %), i stawia bardzo wysokie wymagania jakościowe.
Postanowiono nie tylko uruchomić dodatkowe ciągi technologiczne, ale także
zreorganizować struktury zespołów pracowniczych. W tym obszarze klient postanowił

Subskrybuje zawartość