Wśród Klientów, którzy nam zaufali są zarówno wielkie międzynarodowe koncerny jak i mniejsze polskie firmy.  Lista wszystkich firm, które skorzystały z naszej pomocy byłaby bardzo długa, dlatego...
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem naszego konsultanta na temat skutecznego wykorzystania, employer brandingu dla MŚP, który został opublikowany na łamach portalu Marketing & Biznes. Aby...
Kompleksowe badania w kilku obszarach po stronie respondenta zajmują od kilku do kilkunastu minut dla każdego obszaru.
Dedal Konsulting wspiera rozwój liderów w PESA S.A.

Trenerzy i Konsultanci

PIOTR JANUCHOWSKI

Trener i konsultant z 12-letnim doświadczeniem, przeszkolił setki menedżerów i specjalistów w dużych międzynarodowych koncernach oraz dużych i średnich polskich firmach. Ceniony coach dla szczebla menedżerskiego.

Specjalizuje się w prowadzeniu takich szkoleń jak: umiejętności menedżerskie, umiejętności prezentacji, podstawy wizyty handlowej, bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta, efektywna obsługa klienta, zarządzanie sobą w czasie, komunikacja interpersonalna, coachingi menedżerskie, szkolenia ‘Train the trainer”

KRZYSZTOF GROSZYK

Trener, Coach, Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem.

Jego celem jest tworzenie wartości dla Klientów poprzez rozwój kompetencji ich pracowników. Podczas warsztatów dzieli się z uczestnikami szkoleń własnym doświadczeniem. Jest „pełnoletnim praktykiem” (od 1991) obsługi Klienta, sprzedaży, negocjacji i zarządzania. Zna z autopsji problemy stojące przed handlowcem, menedżerem jak i dyrektorem, specyfikę prowadzenia twardych negocjacji z zachodnimi sieciami handlowymi, jak również wymagania stojące przed skutecznym przedstawicielem handlowym i merchandiserem.

Od 1996 roku prowadzi około 100 dni szkoleniowych rocznie; ogółem: ponad 1300 dni. Prowadził wiele dużych prezentacji i konferencji biznesowych, a także indywidualne coachingi i warsztaty konsultatywne dla menedżerów i specjalistów. Jest autorem ćwiczeń, gier szkoleniowych i scenariuszy oraz wielu programów, które realizuje w trakcie szkoleń. 

JAKUB URBAŃSKI

Psycholog i socjolog, doświadczony trener szkoleń i treningów z zakresu m.in.: sprzedaży, negocjacji, zarządzania zespołami, rekrutacji, kreowania wizerunku - komunikacji medialnej, wystąpień publicznych, skutecznego PR.

Publicysta, były dyrektor programowy m.in. w: grupie Eska, Radio Kolor, Radio Złote Przeboje. Pracował jako Dyrektor Reklamy i Marketingu w Impact Management w Poznaniu. Reporter i publicysta w Tygodniku Wprost oraz w Gazecie Wyborczej, a także korespondent BBC i Radia Zet. Pracował w TV Biznes Grupy Polsat na stanowisku redaktora i prowadzącego, a także współpracował z miesięcznikiem Marketing. Obecnie realizuje także filmy dokumentalne dla Discovery oraz TVN Historia. 

ANNA KUZIEMKO

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 1996 roku Anna Kuziemko współpracuje z nami jako trener i konsultant z firmami w branży szkoleniowo – doradczej. Prowadzi szkolenia zarówno dla kadry menedżerskiej jak i dla pracowników liniowych. Ponadto prowadzi coachingi menadżerskie oraz konsultacje biznesowe.

Dodatkowo realizuje projekty w zakresie kierowania rozwojem kompetencji menedżerskich i rozwojem zespołów. Prowadzi projekty interwencyjne w ramach zarządzania motywacją oraz zarządzania konfliktem. Diagnozuje i rozwija kompetencje menedżerskie, doradza w planowaniu rozwoju zawodowego i osobistego. Prowadzi ocenę kompetencji metodą Assessment/ Development Centre oraz informację zwrotną metodą 360 stopni. Prowadzi coaching menedżerski i osobisty. 

JACEK OLKOWSKI

Partner zarządzający firmy. Menedżer, członek Rad Nadzorczych, Coach, trener i konsultant z 14 - letnim doświadczeniem. Przeszkolił już ponad 6 000 menedżerów zarządzających, kierowników i specjalistów a także urzędników i właścicieli firm.

Specjalizuje się w szkoleniach z technik sprzedaży, negocjacji, wystąpień publicznych,  umiejętności menedżerskich, rekrutacji, umiejętności interpersonalnych, zarządzania zespołami pracowniczymi, zarządzania  projektami, zarządzania zmianą. Asesor w procesach AC i DC. Opracowuje i prowadzi projekty doradcze we wszystkich zakresach oferowanych przez firmę. 

 

Ponadto w konkretnych projektach współpracujemy z gronem sprawdzonych specjalistów z zakresu psychologii pracy i biznesu, marketingu, komunikacji wewnętrznej i PR, zarządzania ryzykiem, Prawa Pracy i BHP.